Nie przegap promocji!
Najlepsza kawa i herbata w niższych cenach! Zobacz, co możesz kupić taniej w tym miesiącu.
Organiczna Zielona Herbata Moya Bancha 60g
Organiczna Zielona Herbata Moya Bancha 60g
35,90 zł 32,04 zł
szt.
Bambusowa Miotełka do Matchy – Chasen
Bambusowa Miotełka do Matchy – Chasen
58,90 zł 53,01 zł
szt.
Miotełka do Matchy z ciemnego bambusa – Chasen
Miotełka do Matchy z ciemnego bambusa – Chasen
68,90 zł 62,01 zł
szt.
Łyżeczka do Matchy z ciemnego bambusa – Chashaku
Łyżeczka do Matchy z ciemnego bambusa – Chashaku
18,90 zł 17,01 zł
szt.
Moya Matcha To Go! - Herbata Organiczna 24 x 1,5g
Moya Matcha To Go! - Herbata Organiczna 24 x 1,5g
71,90 zł 64,71 zł
szt.
Szklany Shaker Moya Matcha - 320 ml
Szklany Shaker Moya Matcha - 320 ml
68,90 zł 62,10 zł
szt.
Podstawka pod Chasen
Podstawka pod Chasen
34,90 zł 31,41 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  • w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie rzeczy
  • w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy
  • w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismem wysłanym listownie, faksem lub pocztą elektroniczną).

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Możesz także skorzystać ze wzoru znajdującego się na dole strony.

Zwracany produkt nie może być uszkodzony i używany.

Zwracane produkty muszą być zapakowane w kartonowe pudełka oraz zabezpieczone na czas wysyłki tak, aby nie uległy uszkodzeniu.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzeczy na adres Spoko Cafe Patrycja Zasada, ul. Warszawska 8, 87-800 Włocławek, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat dotyczących wybrania sposobu przekazania środków pieniężnych w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktów lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosisz osobiście. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość według art. 38 ustawy o Prawach Konsumenta

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

 

 

Reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Spoko Cafe Patrycja Zasada
Warszawska 8

87-800 Włocławek

 

 

Formularz zwrotu/reklamacji (pobierz wzór)

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl