



Zwroty
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie rzeczy
- w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy
- w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismem wysłanym listownie, faksem lub pocztą elektroniczną).
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Możesz także skorzystać ze wzoru znajdującego się na dole strony.
Zwracany produkt nie może być uszkodzony i używany.
Zwracane produkty muszą być zapakowane w kartonowe pudełka oraz zabezpieczone na czas wysyłki tak, aby nie uległy uszkodzeniu.
Prosimy odesłać lub przekazać nam rzeczy na adres Spoko Cafe Patrycja Zasada, ul. Warszawska 8, 87-800 Włocławek, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat dotyczących wybrania sposobu przekazania środków pieniężnych w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktów lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Koszty przesyłki zwrotnej ponosisz osobiście. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość według art. 38 ustawy o Prawach Konsumenta
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
Reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Spoko Cafe Patrycja Zasada
Warszawska 8
87-800 Włocławek
Formularz zwrotu/reklamacji (pobierz wzór)