1. Czy musze mieć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?
Konto do złożenia zamówienia nie jest wymagane, ale dobrze je mieć :)
2. Konto w SpokoKawa.pl - jak założyć?
- Kliknij "Zarejestruj się" w prawym górnym rogu strony
- Wypełnij swoje dane
- Zapoznaj się z regulaminem i kliknij pole dotyczące akceptacji jego treści
- Potwierdź rejestrację na mailu
- Możesz także logować się przy pomocy Facebooka lub Google
3. Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła?
- Kliknij "zaloguj się"
- Kliknij w przekierowanie obok napisu "Nie pamiętasz hasła?"
- Wpisz adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji
- Zresetuj hasło na mailu i ustaw nowe
4. Jak usunąć swoje konto?
Jeżeli chcesz usunąć swoje konto w SpokoKawa.pl, wystarczy, że skontaktujesz się z obsługą sklepu internetowego. Możesz wysłać wiadomość na adres sklep@spokokawa.pl lub zadzwonić pod numer 796 787 695.
5. Czy wysyłacie przesyłki za granicę?
Aktualnie wysyłki realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
6. Gdzie mogę znaleźć kody rabatowe?
Kody rabatowe można otrzymać jako bonus do złożonego zamówienia. Okazjonalnie znaleźć je także na stronach naszych partnerów lub w naszych social mediach - Facebook, Instagram i inne.
7. Jak wybrać najlepszą kawę dla mnie?
Na naszym blogu umieszczamy porady, w których przedstawiamy najważniejsze elementy, na które warto zwracać uwagę podczas zakupu kawy.
8. Kiedy otrzymam fakturę?
Fakturę otrzymasz razem ze swoim zamówieniem.
9. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia w naszej kawiarni Spoko Cafe, która znajduje się we Włocławku przy ul. Warszawskiej 8.